استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

تيم فوتبال استقلال و سپاهان با تساوي به کار خود پايان دادند.


 در ادامه هفته سي و دوم ليگ برتر از ساعت 19 دو تيم استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادي و در حضور بيش از 50 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که بازي با نتيجه يک بر يک به پايان رسيد.

به گزارش فارس، محرم نويد کيا در دقيقه 65 روي پاس جواهير سوکاي و در حاليکه با مهدي رحمتي تک به تک شده بود با يک ضربه دقيق گل سپاهان را به ثمر رساند.

سعيد مظفري‌زاده داور مسابقه به فرشيد طالبي و محمدرضا خلعتبري از سپاهان  و اميرحسين صادقي و ايمان موسوي از استقلال کارت زرد نشان داد.

مظفري‌زاده در دقيقه 34 با نشان دادن کارت زرد دوم طالبي را از سپاهان اخراج کرد. طالبي در ديدار نيمه نهايي جام حذفي بازي با استقلال نيز در دقيقه 20 اخراج شده بود. استقلال در آن ديدار در ضربات پنالتي به سپاهان باخت و از رسيدن به فينال جام حذفي بازماند.

ايمان موسوي مهاجم استقلال نيز در دقيقه 86 با دريافت کارت زرد دوم از ميدان اخراج شد.

استقلال بازي را هجومي آغاز کرد و چند موقعيت خوب گلزني به دست آورد.

در دقيقه 90+3 درحالي که آبي پوشان حمله مي کردند محمد ايران پوريان گل به خودي زد تا استقلال در آزادي نبازد و همچنان دو تيم در کورس قهرماني شانه به شانه حرکت کنند.

استقلال با اين تساوي همچنان با يک امتياز بيشتر در صدر قرار دارد و سپاهان نيز با 63 امتياز در رده دوم قرار دارد.

ترکيب استقلال:

مهدي رحمتي، اميرحسين صادقي( از دقيقه 46 فرزاد حاتمي)، حنيف عمران زاده، پژمان منتظري، علي حمودي، مجتبي جباري، جواد نکونام، خسرو حيدري، هاشم بيک زاده( از دقيقه 63 عباس محمدرضايي)، ايمان موسوي، فرهاد مجيدي( از دقيقه 75 سياوش اکبرپور)

سرمربي: امير قلعه‌نويي

ترکيب سپاهان:

شهاب گردان، ميلان سوشاک( از دقيقه 23 محسن ايرانژاد)، علي احمدي، فرشيد طالبي، حسن جعفري، اميد ابراهيمي، امين جهان عاليان( از دقيقه 37 محمد حسين مرادمند)، احسان حاج صفي، محرم نويد‌کيا ، جواهير سوکاي( از دقيقه 70 مهدي جعفرپور) و محمدرضا خلعتبري

سرمربي: زلاتکو کرانچا

تراکتورسازي در ديدار دوم خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا مقابل الجيش قطر با نتيجه 3 بر 3 به تساوي رسيد.


 در هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز از ساعت 19:00 در دوحه به مصاف الجيش رفت.

تراکتورسازي در اين ديدار عملکرد بسيار خوبي داشت و در کل بازي بهتري نسبت به حريف قطري خود ارائه کرد. البته نماينده ايران در دفاع کمي شکننده نشان مي داد و روي ضد حملات دروازه اين تيم بارها با خطر رو به رو شد.

شاگردان توني اوليويرا 2 بار از حريف خود پيش افتادند اما از اين برتري استفاده نکردند و نماينده قطر توانست هر 2بار بازي را به تساوي بکشاند تا در نهايت با باز کردن دورازه تراکتورسازي در دقيقه 87 عقب بيافتند تا اينکه گيلسون با زدن گل سوم تراکتورسازي ، 1 امتياز را زنده کند.

شاگردان توني اوليويرا در نهايت با نتيجه 3 بر 3 به تساوي رسيدند تا با کسب 1 امتياز اين ديدار و با توجه به پيروزي در هفته اول مقابل الجزيره امارات 4 امتيازي شده و با گل زده بيشتر در صدر جدول باقي بماند.

فلاويو لوپز در دقيقه 24 و مهدي سيد صالحي 51 ، گيلسون 91 براي تراکتورسازي گل زني کردند . واگنر در دقيقه 35و87 و آدريانو پريرا 66 از روي نقطه پنالتي گل‌هاي الجيش را وارد دروازه تراکتورسازي کردند.

ميشي مورا داور ژاپني اين ديدار به سئول کي بازيکن الجيش کارت زرد نشان داد.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان